Plébánosi beiktatás

Kedves Hívek, 2017. szeptember 3.-án, vasárnap, Ft. Orosch János nagyszombati érsek úr ellátogat Ógyallára és beiktat az esperes-plébánosi tisztségbe. Szeretettel várom a híveket  a szentmisére, amely vasárnap 11:00 kezdettel lesz. A beiktatás közeledte  alkalmából az alábbiakban megosztom életem történetének főbb állomásait a hívekkel:


 Józsa Attila  esperes-plébános

Született:  Vágsellyén 1975 április 6.
Keresztelték: Nagymácséd, 1975. április 19-én
Bérmálták: 1988. október 8. Nagymácsédon.

Pappá szentelték: 1999. június 12, Pozsonyban, a Szent Márton Dómban.

Papi szolgálatok:
Káplán: Komárom, Somorja 1999-2002
Plébániai kormányzó:: Bős: 2002.-2009
Esperes-plébános: Galánta: 2009-2017

Egyéb szolgálatok, beosztások:
Tanársegéd-egyetemi adjunktus: Pozsonyban, a Komenský Egyetem Szent Cirill és Metód Római Katolikus Hittudományi Karán, a Liturgika tanszéken. 2001-2017
Kötelékvédő: a Főegyházmegyei Bíróságon Nagyszombatban 2001-től
Papi Szenátus tagja 2009-2012.
Tanácsosok Testületének tagja  2009- 2013

Beszélt nyelvek: magyar, szlovák,  német,   passzívan francia, latin.


Érdeklődési területek: Gregorián ének, orgona,. latinitás, történelem, kodikológia  a római rítus hagyományos formája, középkor, szakrális kisemlékek, olvasás, kerékpározás, túrázás, kert, kisvárosok meglátogatása, zarándoklás

Szeretem a liturgikus nevelést, az ünneplés művészetét, állandóan foglalkoztatnak a családpasztoráció kérdései és szívesen szánok időt a betegekre, fiatalokra, katekumenekre. A lelkipásztorkodásban  nem tartozom a legsikeresebb szervezők közé, kicsit félénk és óvatos is vagyok s nem mindig a legújabb és legdivatosabb egyházi trendeket követem. Ugyanakkor papi feladataimat szeretem, lelkesedéssel és szívesen végzem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Támogatókat keresünk a bagotai szent Anna templom szentélyéhez tarozó  alábbi tárgyainak restaurálásához: Érdeklődés a +421 917 350 300 pl...