Beköszöntő

Kedves ógyallai hívek,
Józsa Attila vagyok, 2017 július elsejétől Ógyalla esperes-plébánosa. Örömmel jöttem ebbe a szép,  folyóban, erdőben, tágas  termőföldben s nemkülönben vallási és kulturális értékekben gazdag régióba, bár előző szolgálati helyemen  Galántán nagyon szívesen dolgoztam és tartózkodtam, s nem volt könnyű számomra most a váltás. Galánta védőszentje Sznet István király, itt pedig Szent László vár rám. Úgy veszem, hogy apostoli királyunk átküldött  szentéletű későbbi utódjához  tanulásra, munkálkodásra. Vágyódom Krisztusban történő találkozásokra, vágyódom közösen átélt szép  ünnepekre, az istendícséret alkalmaira, s a hétköznapokban pedig szeretetben gazdag közelségre, hogy mindenki megkaphassa azt a segítséget, amelyet méltán elvár Krisztus Egyházától, s Krisztus papjától. értetek és veletek akarok  lenni az Úr szolgálatában. Ez a blog is egy szerény eszköz akar lenni, hogy szólhassak, s megosszam egy kicsit a kedves Hívekkel gondolataimat, a hitben átélteteket. A blog jelképéül templomunk szép tornyát választottam, amely az égiekre, az odaföntvalókra, arra a másik világra, Isten világára mutat, amely oly távolnak tűnik és mégis oly közel van Hozzánk.   Imádsággal: Attila esperes plébános. J.A.F.L  (=József, Attila,. Ferenc László)

1 megjegyzés:

  1. Tisztelt Plébános Úr!
    A segítségét szeretném kérni anyakönyvi ügyben.
    Sajnálatos módon közvetlen előrhetőséget nem találtam Önhöz, ezért kérem, hogy amennyiben lehetőség volna rá, szíveskedjen felvenni velem a kapcsolatot az rgb84@citromail.hu címen.
    Előre is köszönöm!
    Üdvözlettel, Reményi Gábor

    VálaszTörlés

  Támogatókat keresünk a bagotai szent Anna templom szentélyéhez tarozó  alábbi tárgyainak restaurálásához: Érdeklődés a +421 917 350 300 pl...